Tilmeld Nyhedsbrev

* indicates required

Rødding Antenneforening vil bruge de informationer du indtaster i denne tilmeldings formular, til at holde dig orienteret om nyt fra din antenneforening. Venligst klik i E-mail feltet.

Du kan fortryde din tilmelding ved at klikke nederst i vore nyhedsbreve og dermed selv afmelde dit nyhedsbrev. Du kan også kontakte os på følgende mail adr. kontakt@roeddingantenneforening.dk. Vi vil behandle dine data med største respekt. For mere information om vores regulativ for databehandling, læs mere på vores hjemmeside. Ved at klikke på knappen tilmeld - klik her, accepterer du at vi må sende dig informations i henhold til vores regulativ.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices.

Intuit Mailchimp