Streaming tjenester

Se her hvad vi har at byde på

Viaplay Film og Serier

Som Tv-kunde hos antenneforeningen, medfølger Viaplay Film og Serier helt gratis til en værdi af Kr. 149,- pr. måned.

Viaplay Film og Serier er en streamingtjeneste der kan ses via en app, på dit Tv, telefon, tablet eller pc.

OPGRADER TIL VIAPLY TOTAL

Kan du bare ikke få sport nok, så har du mulighed for at opgraderer din gratis Viaplay folm og Serier, med produktet Viaplay Total til en merpris på kr. 330,- . Normalt koster Viaplay total kr. 499,- i almindelig handel. Du kan opgraderer via vores selvbetjeningsside mit.rnet.dk.

WebTV - Playmaker

Har du en Tv-pakke igennem antenneforeningen, kan du tage dine kanaler med på farten, i sommerhuset, eller på ferien. Hele Europa er inkluderet.
Du downloader app’en Playmaker til din enhed og indtaster dit brugernavn og kode, som du selv har lavet på selvbetjeningssiden. Der kan være enkelte kanaler der ikke indgår i WebTv universet. Playmaker er gratis.

TV2 Play

Som en særlig service, kan vi tilbyde dig TV2 Play til en pris af kun kr. 65,- pr. måned.

Der er tale om udgaven UDEN reklamer, og betingelsen for at kunne købe den til den særlige pris er at du i din tv-pakke har alle TV2’s kanaler indeholdt.
Hvis ikke kan du købe TV2 Play på almindelige vilkår direkte hos TV2 Play.

Ofte stillede spørgsmål

Nej, viaplay er en streamingstjeneste der kræver an app. Har du et nyere Tv har den sandsyneligvis mulighed for at kunne afvikle en viaplay app. Ellers kan du alternativt købe en cromecast eller en anden boks som kan afvikle app’s også på et ældre TV.

Nej, TV2play er en streamingstjeneste der kræver an app. Har du et nyere Tv har den sandsyneligvis mulighed for at kunne afvikle en TV2 play app. Ellers kan du alternativt købe en cromecast eller en anden boks som kan afvikle app’s også på et ældre TV.

Nej, Playmaker er en app som du kan benytte på samme måde som alle andre app. Playmaker kan du tage med på farten, på ferien og med i sommerhuset eller for den sags skyld hjemme hos dig selv.
Det giver dig mulighed for at kunne starte forfra og optage nogle af dine ynglings udsendelser. Playmaker er gratis og virker sammen med din Tv-pakke.
I vores udgave er der ikke inkluderet og .
Normalprisen er kr. 219,- vi sælger den for kr. 65,

Ja, da du i forvejen får viaplay film & serier som en del af din Tv-pakke uden ekstra omkostninger, har du mulighed for at opgraderer til Viaplay Total til en special pris. Se mere på din selvbetjeningsside under streamingsprodukter.

Ja, for at streame kræver det at du har adgang til internettet. Antenneforeningen sælger en god og billig løsning som virker. Se mere under Internet.