TV-kanaler Frit Valg - Dit Valg

Vi tilbyder Tv-kanaler som faste pakker, hvor der er taget højde for at behovet er forskellige hos vore medlemmer. Nogen kan lide sport, andre er ligeglade med sport.
Du kan også kombinere en lille grundpakke med fritvalgskanaler og dermed skabe din helt egen “pakke” Se alle muligheder nedenstående.

Grundpakken kr. 239

Mellempakken kr. 489

Fuldpakken kr. 688

Inkl. Streamingtjenesten Viaplay Film og Serier og Web-Tv
6’eren udgår af fuldpakken pr. 30.6.2024, grundet at kanalen har tabt visningsretten til vigtige sportsbegivenheder.

Bland selv TV

Du kan sammensætte din helt egen TV-pakke Udgangspunktet er at du oven på vores grundpakke kan vælge enkelte kanaler/temapakker eller BLAND SELV 10 POINT.
Prisen for grundpakken er kr. 239,- pr. måned og dertil ligger du så prisen for de kanaler/temapakker du måtte vælge.

Når du er oprettet som medlem med en grundpakke, kan du via din selvbetjeningsside bestille dine tilvalgskanaler.

Langt de fleste tilvalgskanaler vil du også kunne finde i dit WEB-TV playmaker.
Skal du se dine tilvalgskanaler på TV skal du tilkøbe et CAM-kort som koster kr. 299,- (engangsudgift pr. TV)

Bland 10 Point

Bland 10 point er en anden måde at lave dig egen Tv-pakke på. Udgangspunktet er fortsat en grundpakke til kr. 239,- og herefter kan du vælge Bland 10 Point til kr. 250,- pr. TV3 og Kanal 5 er inkluderet i denne pakke og tæller ikke med i pointberegningen, så du kan selv blande de Tv-kanaler du har lyst til.

mangler du nogle points for at få det til at passe med dine valg, kan du tilkøbe hhv. 1, 5, eller 10 points for en pris af kr. 12,5 pr. point.

Det hele foregår på din selvbetjeningsside efter at du er blevet medlem og har valgt en grundpakke.